• 0912-7344680 - 021-66432478
  • تهران_میدان توحید،خیابان پرچم،نبش رودکی شمالی،پلاک 48

چرا پنجره دوجداره ؟

آیا از پنجره های قدیمی تک جداره که در منزل و یا محل کارتان هستند خسته شده اید؟

آیا متوجه شده اید اتاق ها در تابستان گرم تر و در زمستان سردتر هستند؟

 آیا از صدای ماشین ها و یا صدای شلوغی بیرون از خانه خسته شده اید؟

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که  با این مشکلات هروز دستو پنجه نرم میکنید در ادامه با پارسوماش همراه باشید ؛

اینها برخی از دلایلی است که ما به شما نصب در و پنجره های دوجداره را پیشنهاد میکنیم ، در ادامه به کارکرد پنجره دوجداره می پردازیم:

پنجره های دوجداره از دو جداره شیشه ای مجزا تشکیل شده اند که به موازات یکدیگر قرار گرفته اند و فضایی بین آن ها وجود دارد. این شکاف یا حفره یا با گاز بی اثری مانند آرگون پر می شود یا به سادگی به عنوان خلع باقی می ماند.

اما سوالی که ذهن اکثر کاربران را مشغول می کند این است که آیا واقعا این پنجره ها مفید هستند ؟

 در ادامه به برخی از مزایا و معایب آن می پردازیم تا به شما در تصمیم گیری کمک کنیم .

مزایای پنجره دوجداره:

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی (پنجره دو جداره از دو شبیشه استفاده میکد که به کاهش قابل توجه گرمای ورودی و خروجی کمک می کند. در نتیجه خانه یا محل کار شما در تابستان خنک تر و در زمستان گرم تر می ماند ،‌در نتیجه انرژی کمتری صرف خنک و یا گرم نگه داشتن محیط می شود .)
  2. پنجره دوجداره عایق صوتی مناسبی برای خانه شما است،‌ (هنگامی که شما پنجره دوجداره نصب میکنید پنجره های شما ضخیم تر می شود که در کاهش سر و صدایی که می تواند وارد خانه شود موثرتر است. این برای آن دسته از دوستانی که در نزدیکی بزرگراه ،‌فرودگاه ، همسایگان پر سرو صدا یا حیوانات خانگی هستند بسیار عالی می باشد. )
  3. بهبود امنیت شما (شکستن پنجره های دوجداره سخت تر از پنجره های تک جداره می باشد و برای کسی که بتواند به زور از بیرون باز کند دشوار است . داشتن در و پنجره دوجداره ممکن است بدلیل درجه دشواری دسترسی ،‌ سارقان را از تلاش برای نفوذ منصرف کند .)
  4. پنجره دو جداره می تواند از لوازم شما محافظت کند (آیا کاناپه چرمی گران قیمت شما دقیقا در کنار پنجره ای است که در روز بیشتر در معرض نور خورشید قرار میگیرد ؟ هنگامی که مبلمان و دکور در معرض حرارت بیش از حد قرار میگیرند ،‌ می توانند به راحتی آسیب ببینند. با پنجره های دوجداره گرمای کمتری که به خانه شما راه پیدا میکند ،‌ در نتیجه از وسایل شما بهتر محافظت می شود. )
  5. افزایش ارزش ملک (پنجره های دوجداره می تواند به افزایش ارزش ملک کمک کند، با توجه به تمام مزایای ذکر شده در بالا اگر قصد فروش ملکی را دارید که دارای پنجره دوجداره است ، خریدار دیگر نگران موقعیت مکانی از نظر سر صدا نیست.)

معایب پنجره دوجداره :

  1. پنجره های دو جداره می توانند گرما را به دام بیندازند البته این امر در زمستان مزیت است ، اما در تابستان می تواند مشکل ساز باشد. یک را برای مبارزه با این امر رنگ کردن پنجره ها است.
  2. پنجره های دو جداره قابل تعمیر نیستند. (اگر درزگیر پنجره های دوجداره هوابند نباشد، می تواند بین شیشه ها تراکم ظاهر شود. و از آنجایی که پنجره ها از قبل آب بندی شده اند، نمی توانید آنها را برای رفع مشکل از هم جدا کنید . در عوض باید کل پنجره را تعویض کنید و در نهایت هزینه بیشتری بپردازید.)
  3. پنجره های دوجداره ممکن است در ایتدا هزینه بیشتری داشته باشند اما در دراز مدت بدلیل صرفه جویی در مصرف انرژی به نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود.
چرا پنجره دوجداره ؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت و تماس