• 0912-7344680 - 021-66432478
  • تهران_میدان توحید،خیابان پرچم،نبش رودکی شمالی،پلاک 48

انواع پنجره های UPVC

پنجره دوجداره ثابت ؛

این نوع از پنجره پایه ترین مورد از انواع پنجره دوجداره می باشد، که بدلیل اینکه نیاز به هیچ مکانیزمی برای باز و بسته شدن ندارد به خوبی از پس عملیات عایق بندی حرارتی ، صوتی و گردو غبار بر می آید. که معمولا کاربرد آن برای بخش های نورگیر، پاگردها ، سرویس بهداشتی ، پاگردها و بین پله ها ، مراکز تجاری و ساختمان های بلند و حتی گل خانه ها است.

پنجره دو جداره تک حالته ؛

این نوع از پنجره به گونه ای طراحی شده است تا نور طبیعی را تا حد ممکن به داخل بتاباند.اندازه بزرگتر این مدل برای اتاق های تاریک بسیار مناسب می باشد. از جمله مزایای این نوع پنجره باز شدنش به روش های مختلف می باشد ؛ به عنوان مثال با لولا پایین یک طرف ، لولا در امتداد قسمت بالا ، پنجره هایی که به داخل ملک باز می شوند یا به بیرون باز می شوند که در هر صورت بستگی به انتخاب شما دارد.

پنجره دو جداره دو حالته ؛

ساختار این نوع پنجره دو جداره شیب دار و لولایی است که قاب آن از نوع پلاستیک سفت می باشد که از طریق چرخش به داخل باز می شود، بطوری که بالای پنجره با چرخش به سمت داخل به صورت شیب دار و شبیه به پنجره های کابینتی باز می شوند، معمولا این نوع از پنجره ها در آشپزخانه کاربرد دارند.

پنجره دو جداره کشویی ؛

این نوع پنجره همانند پنجره های آلومینیومی ساده عمل میکنند، از جمله مزایای این نوع پنجره باز شدنش از هر دو طرف و قابلیت حرکتش بر روی ریل می باشد که فضای اضافی را اشغال نمی کند. این نوع از پنجره ها دارای دو نوع جفت ریل و تک ریل هستند.

پنجره دو جداره فرانسوی؛

این نوع پنجره به صورت دو لنگه به صورت اشکال مختلف باز می شوند،فضای بین این دو لنگه کاملا خالی می باشد . این نوع از پنجره ها به نوعی طراحی شده اند که علاوه بر  زیبایی دارای عایق بسیار بالا و کیفیت خوبی است. پنجره دو جداره فرانسوی دارای قابلیت نصب تک حالته و دو حالته می باشد و کاربرد آن بر روی محورهای عمودی و افقی می باشد.

پنجره دو جداره کلنگی ؛

این نوع از پنجره ها از انواع پنجره های یک جهت باز شو می باشند که بستگی به طرح و تصمیم شما جهت آن تغییر میکند، این نوع از پنجره ها را معمولا در سرویس های بهداشتی و یا نورگیر پله می توانید مشاهده کنید.

پنجره دو جداره محوری؛

این نوع از پنجره های دوجداره بدلیل نوع طراحی بسیار کمیاب هستند، اما جلوه های بسیار کمیاب و خاصی به خانه شما می دهند.

جالب است بدانید این نوع پنجره باز شو است و مکانیزم بازشو آن بر  روی یک محور قطری می باشد.

پنجره دوجداره فولکس واگنی؛

به جرات می توان بگویم یکی از زیبا ترین انواع پنجره های دوجداره پنجره فولکس واگنی هستند، همانطور که از اسم این نوع از پنجره ها مشخص است باز شدنشان مانند پنجره فولکس واگن است که از مزایای آن به شما می آید زیرا فضایی را اشغال نمی کند. البته این را هم باید بدانیم  اطلاف انرژی در این نوع از پنجره ها نسبت به پنجره های کشویی بسیار پایین تر است.

پنجره دو جدار مدل سایه بانی؛

این نوع از پنجره ها تنها بر یک محور افقی باز یا بسته می شوند، که شما می توانید نسبت به نیاز و فضا نوع باز شدن آن را تغییر دهید.

پنجره دوجداره آکاردئونی؛

معمولا از این نوع مدل برای فضاهای بسیار عریض استفاده می شود.شم می توانید از این مدل برای تراس و یا سالن ها بزرگ استفاده نمایید.

انواع پنجره های UPVC
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

استعلام قیمت و تماس